Tuesday, August 28, 2012

BM Training - Program Uncang Ramadhan

Saya kongsikan Business Model bagi Program Uncang Ramadhan yang saya laksanakan pada Ramadhan yang lalu. Saya berazam pada bulan Ramadhan, semua program saya percuma - sebagai sumbangan saya dalam bulan Ramadhan. Ada 2 atau 3 klien yang ingin membayar saya, tetapi saya kata: PERCUMA. Ada yang ingin beri sagu hati, lantas saya kata: saya akan serahkan kepada Projek Orang Asli Sg Gabai.

Apa Revenue yang saya dapat ? Saya dapat ilmu baru, kawan baru dan saya harap pahala berganda-ganda. Adakah saya dapat RM ? Saya tawarkan produk lain sebagai siri lanjutan. Ada 4 orang yang setuju mengikutinya. Nilai program ini agak tinggi tetapi mereka setuju kerana nampak nilai di sebaliknya. Jumlah yuran mereka lebih daripada bayaran standard bagi saya selama 4 hari memberi secara percuma tersebut.

No comments:

Post a Comment